NFT Gaming هوش مصنوعی را با Voxpow Acquisition به بازی‌ها می‌آورد

شرکت بازی NFT در حال ترکیب فناوری هوش مصنوعی و NFT در بستر بازی Web3 خود است

شرکت بازی سازی NFT، توسعه دهنده بازی Web3 با نام مناسب، دیروز با دستیابی به ابزارهای تشخیص گفتار ایجاد شده

توسط Voxpow، یک شرکت هوش مصنوعی که دفتر مرکزی آن در بلغارستان است، خبرساز شد. این خبر جدیدترین پیشرفت در مسابقه صنعت بازی برای استفاده از قدرت عالی هوش مصنوعی است. پلتفرم بازی Web3 چگونه از فناوری هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد؟

شخصیت‌هایی از Gaxos، یک پلتفرم بازی آینده که توسط The NFT Gaming Company ایجاد شده است
آواتارهای Mintable برای بازی آینده کمپانی NFT




آنها چگونه از فناوری هوش مصنوعی در بازی ها استفاده خواهند کرد؟

مدیر عامل شرکت Vadim Mats توضیح داد که "بازیکنان اکنون می توانند از صدای خود برای کنترل جنبه های مختلف بازی مانند حرکت، پاسخ ها و سایر اقدامات استفاده کنند." Mats افزود، ادغام تشخیص گفتار در لیست بازی های آینده آنها، تجربه کلی بازی را برای بازیکنان آنها بهبود می بخشد.

فناوری Voxpow همچنین به یکی دیگر از دردسرهای رایج برای بازی های آنلاین کمک می کند - ترجمه بین زبان های مختلف. ابزار آنها می تواند بیش از 100 زبان مختلف را تشخیص دهد و احساسات بازیکن را درک کند. این ویژگی یک پیروزی بزرگ برای بازی های بین المللی است و به رشد جامعه جهانی به هم پیوسته گیمرها کمک می کند.

شرکت بازی NFT کیست؟

شرکت بازی NFT یک پلتفرم بازی دیجیتال است که بازی های اختصاصی خود را ایجاد می کند و همچنین میزبان بازی های توسعه یافته توسط اشخاص ثالث است. هدف آنها ترکیب فناوری جدید در بازی های دیجیتال سنتی، به ویژه از طریق فناوری NFT است. این شرکت فناوری آینده ای را متصور است که در آن گیمرها می توانند ویژگی های درون بازی مانند پوسته ها، شخصیت ها و سلاح ها را به عنوان NFT داشته باشند. سپس این NFT ها در شبکه بازی هایشان قابل استفاده خواهند بود و حس مالکیت بازیکنان بر دارایی هایشان را به میزان زیادی افزایش می دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به معتبرترین و تخصصی ترین سایت nft مراجعه کنید.

شرکت بازی سازی NFT با استفاده از فناوری NFT، بازی های دیجیتال را به Web3 متصل می کند

فناوری NFT Gaming NFT و هوش مصنوعی را با هم ترکیب می کند تا بازی دیجیتال را مختل کند

دنیای بازی آنها Gaxos نام دارد و بر روی بلاک چین Polygon اجرا خواهد شد. اولین بازی‌های آن‌ها در اوایل سال 2023 در دسترس خواهند بود. بازیکنان می‌توانند با ساختن آواتارهای NFT برای استفاده در سراسر اکوسیستم Gaxos، به سرگرمی بپیوندند. با ترکیب فناوری Web3 و هوش مصنوعی، به نظر می‌رسد که شرکت NFT Gaming از موقعیت خوبی برخوردار است تا در آینده بازی‌های دیجیتال پیشرو باشد.

Comments

Popular posts from this blog

زندگی نامه علیشمس

بیوگرافی آچنرین مدیت مدل معروف آمریکایی

سیمیت: دونات معروف ترکی